vrijdag 25 januari 2013

Instagram favorieten


1 ] Al een tijd geleden ben ik begonnen met een gehaakt kussentje. De voorkant is zo goed als af, nu de achterkant nog. Het zijn van die projecten die dan blijven liggen omdat ik plotseling geïnspireerd word om andere projecten te gaan beginnen. Het patroon is simpel en voor de 'haaksters' onder ons zelf te bedenken. Hoewel ik het toch leuk vond om dit boek van Sarah London te kopen. 
2 ] Dit is een van de Bambi hertjes kettingen die ik heb verkocht. Één plaatje op facebook was genoeg om ze meteen allemaal te verkopen. Super leuk natuurlijk.
3 ] Nog een favoriet van mij, mijn fiets. Zeker iets om te noemen in mijn nieuwe leven. Inclusief zelfgemaakte slinger. 
4 ] Een verhaal apart deze hartjes. Ik had een hartjes slinger gemaakt als geboorte cadeautje. Was gelukkig op tijd klaar om met de post mee te gaan. Hij is helaas nooit aangekomen. Laten we er van uit gaan dat iemand anders er heel blij mee is haha! (En sorry Antoinette) ;)
5 ] Een favoriet op Instagram van veel mensen. Ik vind ze ook schattig. Een recent zelfgemaakt patroon. Je vind het patroon HIER!
6 ] Altijd leuk die teckel potjes :)
7 ] De foto met de meeste 'likes' op Instagram. Sinds kort is dit patroon ook te vinden op diverse andere blogs. Jeeej zo leuk! Dat er maar veel Instagram telefoonhoesjes gemaakt worden.
8 ] Een foto van al een tijdje geleden. Ik zag hem weer voorbij komen toen iemand de foto had 'geliked'. Blijft een leuke. Altijd haken met een kopje thee erbij. Standaard procedure ;) 
9 ] De cupcake kettingen. Die neem ik binnenkort mee naar een markt, hopelijk vallen ze bij andere mensen net zo in de smaak als bij mij.

Volg je Haak & Smaak nog niet op Instagram? Of wil je gewoon even kijken naar de rest van de foto's? 
(inloggen of registreren is niet verplicht)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...