zondag 6 december 2015

Sock Monkey Voor De Knappe Aap

Vorig jaar rond deze tijd maakte ik een muts voor mijn neefje. Oepsie echt veel te groot voor die mini aap ;) Jammer, maar ook voor de foto's was het geen plaatje om te zien haha. Dus daar ging ie nog even de kast in om te wachten op de maten waar die zo goed bij zou staan. En toen ik van de week oppaste zag ik hem daar liggen op de oude stoel van oma, oh die staat zo leuk in zijn kamertje :) En toen dacht ik jaaaaa daar gaan we vandaag mee aan de slag. Maar het is al redelijk koud buiten en ik wil die kleine helemaal hermetisch inpakken. Ook na een zieke periode van een virus wilde ik niet dat ie ook maar iets mee kreeg van de kou buiten. Dus hop, lekkere dikke winterjas aan, dikke sokken en z'n favoriete sterren regenlaarzen en op de foto. Haha het is altijd nog een hele uitdaging om die jongen op de foto te zetten, hij vliegt alle kanten op, mijn fototoestel staat dan altijd op sportstand (ja die bestaat echt!).


En kijk wat een plaatje nu, ik denk dat ie fotomodel wordt!

Wil je ook zo'n muts maken? Dat kan want het is een GRATIS PATROON en daar is iedereen altijd heel blij mee. Het is wel een engels patroon maar echt niet moeilijk om uit te komen. Op mijn blog staat ook een vertaalschema
voor wat hulp. En mocht je er dan nog niet uitkomen, je kan altijd een berichtje achterlaten of een mailtje sturen.

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, het staat hem echt super! Dat daagt uit om nog meer leuke mutsen voor hem te haken lijkt mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne, ik wilde je even zeggen dat ik je verhaal in het blad Simply Haken heb gelezen! Wat een mooi verhaal! Groetjes, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...